Известие

Collapse
No announcement yet.

Салон GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Салон GT

    Здравейте колеги, нов съм в форума и се нуждая малко от вашата помощ.
    Купих си кожен салон от gt, уж с подгряване но по последните прочетени теми в форума само се обърках 😃
    На предните две седалки има по две букси под седалката,
    Едната е Бяла букса с черно тънко кабелче а другата е жълта с дебел сноп кабели.
    За какво са според вас буксите?
    Благодаря предварително

  • #2
    Гледай едното да не са възглавници, че като ги включил със закачен акумулатор ще ти отвеят перчема и ще хвърлиш салона.

    Comment


    • #3
      Ами възможно е, но не знам как да разбера дали има възглавници и коя е буксата за тях

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
        Гледай едното да не са възглавници, че като ги включил със закачен акумулатор ще ти отвеят перчема и ще хвърлиш салона.
        Аз съм свалял и качвал два волана без да махам акумулатора и никакъв бег не гръмна.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Ти ако искаш бъркай и в контакта с пирон, това не означава че трябва да го препоръчваш на останалите.

          Comment


          • #6
            Не го препоръчвам. Всеки си има глава на раменете, да си преценява сам.
            Аз казвам само, че не е толкова опасно колкото го описвате. Тва е на принципа "една лъжа повторена сто пъти става истина"...
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Има си процедури, които трябва да се спазват, а именно - каквото и да ремонтираш, откачи минуса на акумулатора.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Аз съм свалял и качвал два волана без да махам акумулатора и никакъв бег не гръмна.
                Човека салон сменява, а не волан......а и лорда е прав....гледал съм на живо един клкючар се зарови да сменя волана и оправя контактният ключ и аербега му наби шамарите....та кое е лъжа, кое е истина....има много ако....
                Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:10.
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Аз съм свалял и качвал два волана без да махам акумулатора и никакъв бег не гръмна.
                  Потвърждавам, и аз сменях волан и го направих на закачен акумулатор и нито един от двата бега не е гърмял. Не знам как би могъл да накараш airbag да се отвори при нормални условия... всички тия писаници явно са митове и легенди.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                  GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                  Comment


                  • #10
                    Пушката веднъж гърми и празна.
                    Това, че някой от мързел или от незнание не е взел предпазни мерки и е имал късмет, не е повод за хвалби или подражание.
                    Като се елиминира акумулатора си работиш спокойно без риск да повредиш нещо и да ти излезе през носа, откача се за около минута.
                    Всеки си знае възможностите и си преценява как да постъпи. В добрите сервизи това е задължително. Не случайно.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Aз гръмнал бег на изгасена кола не съм виждал. Трябва да е поне на контакт.

                      Единствения вариант е както каза Боби - ако едновременно ровиш по волана и ключа, тогава най-вероятно е дал на контакт майстора и е изял малко бой от въздуха
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Пушката веднъж гърми и празна.
                        Това, че някой от мързел или от незнание не е взел предпазни мерки и е имал късмет, не е повод за хвалби или подражание.
                        Като се елиминира акумулатора си работиш спокойно без риск да повредиш нещо и да ти излезе през носа, откача се за около минута.
                        Всеки си знае възможностите и си преценява как да постъпи. В добрите сервизи това е задължително. Не случайно.
                        При мен не беше нито от мързел, нито от незнание. Просто разсъждавах логически, че ако не давам на контакт, няма как airbag-a да изгърми в лицето ми. Но така или иначе при смяна на волан не се дава на контакт, най-малкото за да не запише грешка за бега.
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • #13
                          Не говоря за теб, нито конкретно за airbag-a, когато работиш не знаеш какво ще докоснеш и ще дадеш на късо нещо, ако си късметлия може и да се взривиш.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Не става въпрос само за ербега.
                            В тези коли има чувствителна електроника и никога не знаеш, какво ще допреш по грешка и ако ел. инсталацията е под напрежение, в най-добрия случай изгаря предпазител. После ти отнема доста повече време, сравнено с откачането на акумулатора за да го намериш и оправиш.

                            Изобщо - на този свят съществуват утвърдени добри практики, но никой не те задължава да ги спазваш.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Признавам си, че за такива варианти не съм се сетил - виновен.
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                              Comment

                              Working...
                              X